Erkenning voor innovatie

Vanaf het begin heeft Genetec zich gewijd aan de ontwikkeling van de meest geavanceerde en innovatieve nummerplaatherkennings-, videobewakings- en toegangscontroleoplossingen voor verschillende branches zoals stadsbreed toezicht, onderwijs, de spelindustrie, rechtshandhaving, handhaving parkeerbeleid, detailhandel, transport en meer. Onze software getuigt van onze toewijding aan innovatie en ons vaste voornemen de markt te bedienen met producten van de hoogste kwaliteit.

Te behoren tot de besten in wat we doen, is van groot persoonlijk belang voor de leden van ons team en voor het succes van onze missie. In de voorbije jaren is Genetec meermaals onderscheiden voor haar toewijding aan innovatieve beveiligingstechnologie en voor haar moderne ondernemingscultuur en bedrijfspraktijken.

Onze meest recente resultaten worden geïllustreerd door de hieronder opgesomde onderscheidingen en erkenningen.